1. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» придбані товари можна повернути протягом 14 днів з дати покупки, доставки або отримання в пункті видачі замовлень, незалежно від того, яким чином була здійснена покупка.
2. Клієнт може повернути товар у пункті самовивізу (пр-т Степана Бандери 10). Щоб повернути товар Клієнт має надати чек або повідомити номер замовлення, який підтверджує здійснення покупки.
3. Положення, викладені вище, жодним чином не обмежують права клієнта, що гарантовані:
Політика повернення докладно описана в наступних пунктах:
1. Клієнт має 14 днів, щоб змінити свою думку щодо невикористаних та непошкоджених товарів в оригінальній упаковці (тобто упаковка невідкрита) та в стані, в якому вони були придбані, отримані або доставлені Клієнту, тобто товари не мають слідів зносу. У такому випадку повертається повна сума, сплачена за ці товари, тим самим способом оплати, яким була здійснена покупка, протягом 7 днів з моменту передачі товарів.
2. Протягом 14 днів з дня придбання, доставки або отримання, триває період тестування товару, в межах якого повертається повна сума, використовуючи той самий спосіб оплати, яким була здійснена покупка. Якщо є видимі ознаки використання (після збирання меблі поверненню не підлягають за винятком виробничого браку) або пошкодження, товар поверненню не підлягає.
Товари, на які не поширюються положення політики повернення, незалежно від часу, що минув із дня придбання, доставки або отримання:
4. За товари, оплачені платіжними картками, кошти повертаються на банківський рахунок або кредитну картку клієнта протягом 30 днів.
5. Ми залишає за собою право прийняти остаточне рішення щодо умови повернення товару, незалежно від часу, який минув з дня покупки. Остаточна оцінка вартості товару здійснюється, коли товар знаходиться у нас. Ми залишає за собою право зменшити суму відшкодування за товар, який, як було визначено, використовувався клієнтом, невідповідно до інструкцій та рекомендованого обслуговування для конкретного товару.